zondag 1 maart 2015

Beloningen in februari

De afgelopen maand heb ik een uitbetaling via Paypal ontvangen bij MySurvey en bij Polland had ik genoeg punten om een cashbedrag op mijn rekening te laten storten. Daarnaast heb ik van Waardevolle Mening en i-Say een VVV Cadeaubon ontvangen. Deze kun je bij zoveel winkels inleveren (o.a. bij Kruidvat, Etos, Praxis, Intratuin en Blokker), dat zo'n cadeaubon voor mij hetzelfde is als contant geld. Klik hier voor een lijst met landelijke acceptanten. Daarnaast zijn er ook nog lokale winkels die de cadeaubon accepteren. Je moet ze alleen wel in één keer besteden. Vraag bij grotere bedragen dus om meerdere cadeaubonnen met een kleinere waarde. 

Net aan het einde van de maand ook nog wat leuke spullen voor de kleine besteld bij Bol.com met cadeaubonnen die ik eerder had verdiend met deelname aan een online forum.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten